Turismul este cuvantul pe care il folosim pentru a ne referi la setul de dispozitive care faciliteaza deplasarea oamenilor din anumite grupuri sociale in alte locuri, departe de mediul lor obisnuit in timpul liber. Si serveste, de asemenea, pentru a califica ceea ce fac acei oameni in destinatia in care merg: merg la vizitare. Studierea acestui set complicat de dispozitive este foarte interesanta. Pe de o parte, este un set care provoaca dorinta de a face turism, de a calatori. In acelasi timp, ii incurajeaza sa faca acest lucru, deoarece faciliteaza transportul, cazarea si masa. In plus, ofera si activitati de divertisment, astfel incat turistii sa isi poata imagina ca ne petrecem timpul liber departe de rutina zilnica.
Primul fundament al Turismului este, fara indoiala, producerea de imaginarii care sunt prezentate ca ceva de dorit si care sunt formate din mituri si imagini despre alte locuri, culturi si oameni care le reprezinta si, uneori, le stereotipeaza. Cel mai interesant lucru este ca acest imaginar, creat din exterior, este de obicei asumat de locuitorii insisi si de conducatorii lor. Sectorul turismului include hoteluri, restaurante, transporturi si alte companii legate de turism si este inteles ca persoanele care calatoresc si se cazeaza in alte locuri decat mediul obisnuit din motive de agrement, afaceri sau alte motive.

Utilizatorii folosesc din ce in ce mai mult medii online si dispozitive mobile pentru a cauta calatorii, motiv pentru care companiile de turism trebuie sa isi adapteze site-urile web la acest nou mod de cautare si cumparare. Tocmai din aceasta cauza au aparut targuri de turism online. Vanzarile online vor continua sa existe si procesul ar trebui sa fie simplu, rapid si, cel mai important, sigur. In acest sens, de la vanzarea pachetelor de calatorii pana la furnizarea de experiente si implicarea utilizatorilor prin intermediul retelelor sociale, industria a petrecut ani de zile incercand sa integreze noile tehnologii in modul sau de a face lucrurile. Retelele sociale sunt punctul central de contact cu utilizatorii, astfel incat reputatia online trebuie sa fie foarte atenta. Utilizatorii iau decizii de cumparare pe baza comentariilor si referintelor altor clienti. In acest sens, prezenta pe forum si comentariul la o agentie de turism sunt activitati esentiale necesare pentru functionarea normala a oricarei afaceri, deoarece va oferi indicii pentru a imbunatati pozitionarea dumneavoastra si va ofera o impresie obiectiva. Pana acum, se pare ca evenimentele care nu au atras pe deplin atentia industriei au devenit acum o tendinta, iar sanatatea oamenilor trebuie protejata. De cateva luni, din motive tehnice, organizatorii targului de calatorii s-au alaturat acestei oportunitati pentru a atrage mai multi participanti. Aceasta noua era a targurilor de turism isi propune sa depaseasca impactul coronavirusului asupra industriei, deoarece ii permite sa se angajeze cu companii din industria turismului si cu mass-media importante pentru a produce continut vizibil.
0